loading...
فوتبال اروپا
امیر بازدید : 5 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
اين ستاره بزرگ تیم بارسلونا ، امروز در آستانه ديدار دوستانه تيم ملی

آرژانتین مقابل آلمان در شهر فرانکفورت با خبرنگاران مصاحبه کرد.

او در پاسخ به سوالی در مورد نامزدی اش براي توپ طلا و همين طور

رابطه اش با کریس رونالدو، وجود هرگونه دشمنی با او را رد کرد.

مسی به خبرنگاران گفت:" من هيچ مشکلی با کريس رونالدو ندارم و همه اينها

ساخته رسانه هاست. من هرگز با رونالدو رقابت نمی کنم و دشمنی هم با او ندارم.

هيچ نوع خصومتی بين ما نيست؛ رابطه ما تنها بر پايه احترام است اما

اما من بازيکنانی مانند ژاوی و اينيستا را بسيار دوست دارم، بازيکنانی که در اين

سال ها دستاوردهايی مهمي مانند قهرمانی در جام جهانی و يورو را داشته اند.

بی ترديد رونالدو بازيکن بزرگی است ، همين طور ايکر کاسياس که يکی از بازيکنانی

 است که به عنوان نامزد توپ طلا معرفی مي شود اما من دوستانم را ترجيح می دهم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من امیرحسین رفیعی هستم از شهر سوق واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد امیدوارم از وب فوتبال اروپا استفاده مفید ببرید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین تیم اروپایی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 332